Παρουσίαση/Προβολή

ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ IV (OpenGL) (Ε)
(WEBDESIGN-22B102) - ΠΑΝΟΣ-ΚΟΤΣΙΑΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος, μέσω της διδασκαλίας της OPENGL, είναι η κατανόηση των σύγχρονων μεθόδων προγραμματισμού γραφικών καθώς και των αλγορίθμων και της τεχνολογίας πίσω από αυτά.Ο στόχος είναι η ανάπτυξη καλύτερων παιχνιδιών από ψυχαγωγική άποψη μέσω XNA Game Studio, C#, .NET ή άλλα παρόμοια εργαλεία τα οποία θα διασφαλίζουν την ευελιξία και την εύκολη χρήση τους από τους καταρτιζόμενους, τα οποία θα αναλαμβάνουν ένα μεγάλο μέρος των εργασιών που ενέχει η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού.Προτείνεται, εφόσον το επιθυμεί ο εκπαιδευτής, χρήση της βιβλιοθήκης GLUT και ο προγραμματισμός σε C#.
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022
-
Βιβλιογραφία
Raj Ali - C# For Beginners Crash Course (2015)
Jamie Chan - Learn C# in One Day and Learn It Well (2015)
Ι. Παναγιωτόπουλος – Από την JAVA στην C# , Microsoft Hellas (2003)
Svetlin Nakov, Veselin Kolev - Fundamentals of Computer Programming with Csharp (2013)
John Sharp - Microsoft Visual C# Step by Step, 9th edition (2018)
Mark J. Price - C# 8.0 and .NET Core 3.0 – Modern Cross-Platform Development, 4th Edition (2019)
RB Whitaker - The C# Player's Guide 5th Edition (2022)
Benjamin Smith - C#_ 3 in 1- Beginner's Guide+ Simple and Effective Tips and Tricks+ Advanced Guide to Learn C# Programming Effectively (2021)
Joey de Vries - Learn OpenGL Graphics Programming (2020)
Mark Segal, Kurt Akeley - The OpenGL Graphics system: A specification (2022)
Περιεχόμενο μαθήματος
- Εισαγωγή στην OpenGL
- Εισαγωγή στην C#
- Εξοικείωση με το περιβάλλον της C#
- Βασικά παραδείγματα σε C#
- Λειτουργίες / δυνατότητες OpenGL
- Δημιουργία απλού προγράμματος σε C# («Hello World»)
- Λεξιλόγιο
- Τύποι Δεδομένων
- Μετατροπές τύπων
- Ειδικοί χαρακτήρες (ειδικοί τελεστές new, is κτλ)
- Αλληλεπίδραση με χρήστη (input και output)
- Βασικές έννοιες δισδιάστατων και τρισδιάστατων αντικειμένων
- Τελεστές
- If, if…else, if…else if…else
- Switch
- While, Do...While, For
- Encapsulation
- Βιβλιοθήκες
- Η βιβλιοθήκη GLUT
- Εγκατάσταση
- Οι Μέθοδοι στην C#
- Βασικές έννοιες δισδιάστατων και τρισδιάστατων αντικειμένων
- Τελεστές
- If, if…else, if…else if…else
- Switch
- While, Do...While, For
- Encapsulation
- Βιβλιοθήκες
- Η βιβλιοθήκη GLUT
- Εγκατάσταση
- Οι Μέθοδοι στην C#
- OpenGL Primives
- Το main loop της OpenGL
- Οι εντολές glBegin και glEnd
- H εντολή GLFlush
- Arrays στην C#
- Δομές (stucts)
- Κλάσεις
- Interfaces
- Διαχείριση αρχείων
- 2D Γραφικά
- 3D Γραφικά