Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ IV (OpenGL) (Ε)

(WEBDESIGN-22B102) -  ΠΑΝΟΣ-ΚΟΤΣΙΑΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος, μέσω της διδασκαλίας της OPENGL, είναι η κατανόηση των σύγχρονων μεθόδων προγραμματισμού γραφικών καθώς και των αλγορίθμων και της τεχνολογίας πίσω από αυτά.Ο στόχος είναι η ανάπτυξη καλύτερων παιχνιδιών από ψυχαγωγική άποψη μέσω XNA Game Studio, C#, .NET ή άλλα παρόμοια εργαλεία τα οποία θα διασφαλίζουν την ευελιξία και την εύκολη χρήση τους από τους καταρτιζόμενους, τα οποία θα αναλαμβάνουν ένα μεγάλο μέρος των εργασιών που ενέχει η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού.Προτείνεται, εφόσον το επιθυμεί ο εκπαιδευτής, χρήση της βιβλιοθήκης GLUT και ο προγραμματισμός σε C#.

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

  • Βιβλιογραφία

    Raj Ali - C# For Beginners Crash Course (2015)

    Jamie Chan - Learn C# in One Day and Learn It Well (2015)

    Ι. Παναγιωτόπουλος – Από την JAVA στην C# , Microsoft Hellas (2003)

    Svetlin Nakov, Veselin Kolev - Fundamentals of Computer Programming with Csharp (2013)

    John Sharp - Microsoft Visual C# Step by Step, 9th edition (2018)

    Mark J. Price - C# 8.0 and .NET Core 3.0 – Modern Cross-Platform Development, 4th Edition (2019)

    RB Whitaker - The C# Player's Guide 5th Edition (2022)

    Benjamin Smith - C#_ 3 in 1- Beginner's Guide+ Simple and Effective Tips and Tricks+ Advanced Guide to Learn C# Programming Effectively (2021)

    Joey de Vries - Learn OpenGL Graphics Programming (2020)

    Mark Segal, Kurt Akeley - The OpenGL Graphics system: A specification (2022)

    Περιεχόμενο μαθήματος

    • Εισαγωγή στην OpenGL
    • Εισαγωγή στην C#
    • Εξοικείωση με το περιβάλλον της C#
    • Βασικά παραδείγματα σε C#
    • Λειτουργίες / δυνατότητες OpenGL
    • Δημιουργία απλού προγράμματος σε C# («Hello World»)
    • Λεξιλόγιο
    • Τύποι Δεδομένων
    • Μετατροπές τύπων
    • Ειδικοί χαρακτήρες (ειδικοί τελεστές new, is κτλ)
    • Αλληλεπίδραση με χρήστη (input και output)
    • Βασικές έννοιες δισδιάστατων και τρισδιάστατων αντικειμένων
    • Τελεστές
    • If, if…else, if…else if…else
    • Switch
    • While, Do...While, For
    • Encapsulation
    • Βιβλιοθήκες
    • Η βιβλιοθήκη GLUT
    • Εγκατάσταση
    • Οι Μέθοδοι στην C#
    • Βασικές έννοιες δισδιάστατων και τρισδιάστατων αντικειμένων
    • Τελεστές
    • If, if…else, if…else if…else
    • Switch
    • While, Do...While, For
    • Encapsulation
    • Βιβλιοθήκες
    • Η βιβλιοθήκη GLUT
    • Εγκατάσταση
    • Οι Μέθοδοι στην C#
    • OpenGL Primives
    • Το main loop της OpenGL
    • Οι εντολές glBegin και glEnd
    • H εντολή GLFlush
    • Arrays στην C#
    • Δομές (stucts)
    • Κλάσεις
    • Interfaces
    • Διαχείριση αρχείων
    • 2D Γραφικά
    • 3D Γραφικά